al lekker bruin...!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu al lekker bruin...!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu

al lekker bruin...!!!

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

10 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hey allemaal!

Het is hier nu kwart voor 10 'savonds en we gaan om 11 uur naar een cafe, karaoke cafe! lachuh!
we hebben hier een avond klok, elke dag is er een bepaalde tijd dat iedereen terug op camp moet zijn, vanavond is dat 1 uur.. dus hebben maar 2 uurtjes..
ik heb het gisp van mijn enkel af! en heb een brase (ofzo) daarmee kan ik mijn enkel niet bewegen.. ik zou eigenlijk morgen naar het ziekenhuis terug moeten voor de specialist.. maar we hebben sinds gisteren een nieuwe dokter in town, hij heeft mijn enkel bekeken en mijn rontgenfoto's, die kreeg ik op cd (kopie) mee.. hij (en ik) denken dat het verrekte enkelbanden zijn.. voor de 5e keer in mijn leventje.. :(
ben wel blij dat ik niet weer naar het ziekenhuis hoef, want ik heb geen zin om weer 5 uur daar te wachten.. afgelopen dinsdag was tripp day, dan gaan alle kids er op uit en hebben wij een day off! op het ontbijt verzorgen na dan.. we zijn naar de kust geweest en hebben in een amerikaans eetcafe wat gegeten, het leek net of ik midden in een film was gesprongen, daar lopen de serveersters met een kan koffie rond en zitten er mannen aan de bar met een biertje enzo.. echt typisch amerikaans! ik heb een lam steak gehad, best goed te doen, maar wel klein. Douwe (een nederlandse afwas jongen) heeft kreeft gehad, haha was grappig! daarna zijn we naar een baseball game geweest, ook net als in de film! een super gezellig sfeertje! met BIER!! haha!
volgende week dinsdag (tripp-day) gaan we naar een water park, met allemaal glijbanen enzo.. lijkt me leuk, ik hoop dat ik dan wat kan met mijn enkel, maar ik betwijfel het.. morgenvroeg kan ik eindelijk uitslapen, voor het eerst! ja, en ik heb mij geen enkele keer verslapen tot nu toe! goed he?! pap en mam! elke dag om 7 uur ontbijten! dus om half 7 uit bed! 7 dagen per week! ( ben stiekem wel trots op mijzelf!)
ik stop ermee, want er zijn meer mensen die op de computer willen..
tot horens allemaal!
een dikke kus voor iedereen!

liefs juul xxxx

• 11 Juli 2008 - 08:17

Martine:

Hee julia!

Wat goed dat je gips eraf is! heerlijk zeker! Kun je weer mooi rondtrippelen, haha! Nice pic's trouwens. Leuk om zo te zien wat jullie allemaal doen,h oewel het er allemaal wel zeer relaxed uitziet. Het zal zeker wel bikkelen zijn met die kiddo's...haha!

Nou mis je Nederland al een beetje of valt het mee? Aan het heerlijke starnd te zien zal het wel meevallen. Hier is het weer zoals gewoonlijk weer bagger, dus op naar de zon dacht ik zo!

Have fun daaro en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

liefs tien

• 11 Juli 2008 - 08:37

Ina En Jasper:

Ha juultje!!

Fijn dat je geen gips meer hebt! En leuk om te horen dat je je goed vermaakt daar! Heb je tussen het werk door nog tijd om Rich te missen? ;) Lijkt me best heavy...
    We hopen dat je snel weer goed ter been bent en lekker kunt glijden in het waterpark! Hier is het al een paar dagen regen regen regen...:(
    Dus geniet maar lekker van het bruin worden!

Dikke knuf Jasper en Ina

• 12 Juli 2008 - 07:19

Papa En Mama:

fijn dat het gips eraf is maar wel de kans geven om goed te herstellen leuk dat jullie je vermaken met af en toe een leuk uitstapje werk je nog in de bakkerij? lekkere taartjes stonden er op de foto mmmm een pluim voor je start s,morgens.
    liefs ons xxx

• 12 Juli 2008 - 12:40

Janine:

Heyy,,

Superleuk die verhale johh..ik zat telkens al bij rianne te leze..dus nu bij jou ff alles leze..leuk om te horen hoe t daar is enzo..!!Veel plezier nog!Beterschap met je enkel,,doe rustig aan!

Doegg,,XX

• 13 Juli 2008 - 13:00

Oma:

hallo julia
    hoe gaat het met je ik hoop van goed.verder is het met mij alles goed.
    ben nu bij je ouders zo uit de kerk en morgen ga ik nog na je schoonzus hester want die is jarig.nu stop ik ermee tot de volgende keer groetjes ook aan rianne en beterschap gewenst. je liefe oma