day off - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu day off - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu

day off

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

15 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hey lieve mensen!

als eerste, Hester, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een leuke dag gehad hebt!

vandaag weer eens lekker een dagje vrij, op het verzorgen van het ontbijt na dan.. om 10 uur vanmorgen waren we vrij en hadden alle kids hun luch pakketjes klaar en wij de eetzaal schoon.. onze bus vertrok om 11 uur, dus konden nog net omkleden en klaarmaken. we zijn eerst naar een lake (meer) gegaan, daar lekker 2 uurtjes bakken in de zon en genieten van het mooie uitzicht! super helder water ook! daarna zijn we naar free port gegaan, dat is een stadje met allemaal outlets en goedkope winkels! ook van marco polo en new port bleu.. dus heb lekker geshopt! heb een heel leuk jurkje gekocht, een witte lange broek incl. riem, 3 topjes, een armband, een bikini, een geurtje van burberie (weekend) voor 50 dollar! dat is ongeveer 30 euro voor 100 ml.!!! we zijn net teruggekomen en hebben nu een bbq! dat hebben we elke tripp day, dus elke week! heerlijk leven hier! ik liep gisteravond naar de eetzaal om koffie en cake te nemen, toen ik een SKUNK zag! (stinkdier) die leven hier heel veel, had al eerder een baby skunk gezien, die was nog wel lief, maar deze was toch wel wat enger en groter!
tegenwoordig als we vrije tijd hebben gaan we met de meeste van de kitchenstaff tennissen! erg leuk, maar ik kan alleen stilstaan... das minder maar wel beetje afleiding en niet meer aan al dat schoonmaken denken..
als ik nu nog wat te eten wil krijgen moet ik nu stoppen met typen. tot horens allemaal!
ik mis jullie allemaal, vooral rich... hij blijft voor altijd mijn allerliefste!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
voor iedereen een!

  • 16 Juli 2008 - 07:18

    Rich:

    Meisje van me, wat leuk weer een berichtje van je!!! Ben heel blij dat je het naar je zin hebt daar. Vanavond gaan we lekker skypen. Heb je wel eens geroken als zo'n skunk z'n geurtje achterlaat? Lijkt me ook wel fijn zo'n day off, lekker chillen en shoppen, wat wil je nog meer :). Doe je wel voorzichtig met je voetje? Ik mis jou ook meisje, maar we zitten bijna op de helft, nog eventjes volhouden dus! -xxx- mij

  • 16 Juli 2008 - 07:19

    Rich:

    Meisje van me, wat leuk weer een berichtje van je!!! Ben heel blij dat je het naar je zin hebt daar. Vanavond gaan we lekker skypen. Heb je wel eens geroken als zo'n skunk z'n geurtje achterlaat? Lijkt me ook wel fijn zo'n day off, lekker chillen en shoppen, wat wil je nog meer :). Doe je wel voorzichtig met je voetje? Ik mis jou ook meisje, maar we zitten bijna op de helft, nog eventjes volhouden dus! -xxx- mij

  • 16 Juli 2008 - 07:33

    Corrie:

    hey lieve zus,

    Leuk hoor om weer eens een berichtje van je te lezen!!!
    lekker shoppen daar zeg!! neem je ook wat leuks voor mij mee??? ;)
    klinkt allemaal super!
    Heb je het op je werk ook goed naar je zin, beheers je het engels al een beetje?

    Wat eet je eigenlijk daar dagelijks de left overs van de kids? of krijgen jullie een eigen maltijd? is dat nog een beetje te eten of heel veel cookies, donuts en vet??

    Ik ga morgen op vakantie!
    Heerlijk genieten van het niets doen! heb er echt mega zin in!!!

    Misschien vind ik wel een internet cafe om je een verslagje te doen daar, maar ga er maar niet van uit, want waarschijnlijk lig ik lekker op het strand of zit ik op een terrasje :)

    Mooi dat het al weer veel beter gaat met je voet zeg, dat scheelt wel, kun je tenminste weer fatsoenlijk wat dingen doen!

    Nou meis fijne weken daar en ik kijk uit naar je volgende berichtje en foto's!!

    groetjes aan Rianne en je nieuwe vriendinnen van daar!

    Dikke knuffel en kus voor jou!!! -x-

    Liefs Corrie

  • 24 Juli 2008 - 12:17

    Martine:

    Hoi hoi!

    Nou volgens mij genieten jullie met volle teugen daaro! Heelijk. Lekker shoppen en beetje zwemmen. Zonnen is ook niet verkeerd trouwens! Ben heel benieuwd naar jullie trip plannen. Gaaf heur!
    Hoe gaat het met je zielige gips voetje? Hopelijk al een stuk beter! En jee, rianne een gebroken kies...Jullie zijn wel zielig met al die nare zorg dingen!

    liefs tien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

werken in een summercamp

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2008

moe...maar blij

23 Augustus 2008

VAKANTIE!!!

02 Augustus 2008

eindelijk weer een bericht...

16 Juli 2008

RE:

15 Juli 2008

day off
julia

werken in een summercamp

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 31156

Voorgaande reizen:

18 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: