RE: - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu RE: - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu

RE:

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

16 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hey lieve allemaal!

even een paar vragen van jullie beantwoorden,

ik heb nog niet de stank van een skunk geroken, maar dat moet afgrijselijk zijn! mocht zo'n dier je onder sprayen dan ben je een tomatensaus bad nodig om de stank van je lichaam af te krijgen! dus dat lijkt me geen pretje..

het eten..

ontbijt:
donuts, cake, kaneelrollen, pannekoeken, toast, of yoghurt...
french toast, eiersalade, muffins,

lunch:
gefrituurde, gebakken of gepofte aardappelen (zelfs gezoete rode aardappelen) pasta, loempia's, tomatensaus met beef, mais, bonen, en ander soort beef in tomatensaus.. tako's, spagetti met kaas, pizza, chips

avondeten:
zelfde als lunch, en elke dinsdag (tripp day for the kids) bbq!
als toetje:
Jelly (rose pudding wat wij vroeger ook wel eens maakten, doorzichtig..)
cupcakes, taart, brownies, coockies...

dit is wat ik mij zo kan bedenken.. ik eet hier veel en 2 x warm op een dag, dus lekker gezond... ;)
er is ook tijdens luch en avondeten een saladebar, daar heb je alles wat je je kunt bedenken om een salade te eten, dus als je niet zo'n trek hebt kun je jezelf een lekkere salade maken!
ook is er elke dag om 11 uur s'ochtends coockie line, dan krijgt iedereen een coockie met melk en oranges..
alles wat van de dag over is wordt in de counselorslaunch gezet en kunnen wij dus opeten... mmmmm!

we gaan zaterdag avond naar een indoor rolschaatsbaan (disco-bar) lijkt met super leuk en zo amerikaans!
gisteren hebben we onze vrije dag gehad (tripp day) en zijn we naar een meer geweest om lekker te zwemmen en te zonnen en daarna naar freeport, dit is een stadje met allemaal outlets.. en lekker goedkoop..

ik had vanavond mijn eerste dinner vrij! heerlijk een lange avond voor jezelf! ik heb met rianne en nog 2 getennist..
en vanmiddag na de lunch gezwommen in het lake! heerlijk! voor de rest lekker liggen bakken in de zon!

rianne heeft haar kies gebroken en moet op haar verjaardag naar de tandarts om haar tand te laten trekken! sneu! we gaan die avond waarschijnlijk naar het karaoke cafe, daar kun je ook eten en poolen! gezellig dus! maar we moeten nog wel een busje regelen..

Rianne en ik zijn begonnen met het regelen van onze 2 weken tripp after camp. we gaan waarschijnlijk raften, naar de niagara waterfalls, boston, new york en misschien nog wat anders langs de oostkust van amerika, maar hebben nog niets geboekt (hostels) dat doen we deze week, ik laat dit jullie nog weten!

ik ga nu weer naar onze bunk (5 min lopen naar boven) en gezellig een potje kaarten of een ander spelletje doen en de coockies die over zijn van vandaag meenemen... :)

corrie, heel veel plezier tijdens je vakantie! have fun!

rich, een ontzettende dikke knuffel! en een kus!

pa en ma, ik spreek jullie nog voordag jullie op vakantie gaan! xxx

en de rest, tot horens!!!

kusje van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

werken in een summercamp

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2008

moe...maar blij

23 Augustus 2008

VAKANTIE!!!

02 Augustus 2008

eindelijk weer een bericht...

16 Juli 2008

RE:

15 Juli 2008

day off
julia

werken in een summercamp

Actief sinds 11 April 2008
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 31181

Voorgaande reizen:

18 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: