VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van julia weijers - WaarBenJij.nu

VAKANTIE!!!

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

23 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Het wordt allemaal steeds leuker!
Met uitzondering van het afscheid… afgelopen zaterdag was het zover, afscheid nemen van al de mensen waar je de afgelopen 2 maanden mee hebt gewerkt en zo close mee bent geweest. We stonden bij de bus met onze koffers toen we iedereen die niet naar boston ging een dikke knuffel, een zoen en laatste blik gaven! Een zonnebril was dan ook wat de meeste van ons droegen om hun tranen te verbergen, maar dat had na 5 minuten al geen nut meer. De tranen biggelden langs je wangen. Als afscheid gingen we in een grote cirkel staan, arm in arm en zongen we “hey jude” (ons camp lied) het was een emotioneel maar mooi moment, je denkt terug aan al die vriendschappen die je hebt gemaakt en de gezellige momenten..
Tijdens onze rit naar Boston centraal hebben we nog van een paar anderen afscheid in de bus genomen die op het vliegveld of bij hun hostel afgezet werden. Op het centrale station de laatste een dikke knuffel gegeven. Szandre, Juli, Ariane en suzanne zien we in New York terug, we hebben allemaal het zelfde hostel geboekt.. dat wordt nog wel gezellig! En ik kijk er ook naar uit om naar NY te gaan!
Nu zitten we op Cape Cod in Provincetown, dit is een GAY TOWN!! En dat merken we wel! Allemaal mannen die of een leren strakke korte broek aan hebben, een jurk, alleen en ballenknijper, of gekleed zijn als baby’s.. heel vreemd, maar wel leuk om te zien! Nog nooit zoveel bij elkaar gezien als hier in PTown. Gisteren zijn we aangekomen en hebben we ons leuke hostel opgezocht. Een heerlijk riant bed, een douche en toilet en een keukentje.. super voor elkaar hier, en dat voor maar 32 dollar per overnachting!
‘s avonds de stad in gegaan. Loop je gezellig te winkelen, kom je 5 jongens van ons camp tegen! Dat was leuk! We hebben met zijn allen wat gegeten in een restaurantje. Daarna naar de haven gewandeld en nog wat nagedronken in een gezellig oud barretje.

Vanmorgen uitgeslapen… niet de bedoeling, maar ik geef persoonlijk de schuld aan de bedden hier, zo fijn!
We gingen wale watchen! Het kostte 37 dollar, maar zeker de moeite waard! We hebben zo’n 8 walvissen gezien die continu uit het water sprongen en sloegen met hun vinnen! Geweldig! En nog geen 5 meter bij de boot vandaan! Het was ontzettend koud, maar het gaafste wat ik ooit had gezien! We willen het zo nog een keer overdoen! :)

We hebben net lassange gegeten, gekocht in een suppermarktje. En zoeken zo een plek op waar we internet verbinding hebben.
Vanavond gaan we nog even de stad in, misschien nog wat drinken met 2 jongens en een meid die ook in dit hostel slapen.
Morgen lekker naar het strand en de dag daarna naar NEW YORK!!! Jippie!!!

Nog 2 weekjes en dan ben ik al weer in nederland, maar om heel eerlijk te zijn, ik vind het super hier! Het doet wel pijn om richard zo lang te moeten missen.. en ben dan ook blij dat ik hem over 2 weken eindelijk weer bij me kan hebben!

Groetjes vanuit het GIGA Amerika!

Dikke kus Julia

(heb dit bericht lang geleden getypt, maar nu pas internet en de tijd genomen om het erop te zetten... sorry!)

• 24 Augustus 2008 - 14:18

Papa En Mama:

hallo julia en rianne
    al een geweldige week gehad zo we lazen.dat walvis spotten lijkt ons ook geweldig en dan van zo dicht bij super nog zo'n superweek in new york en dan kan de terugreis gemaakt worden naar het thuisland.jullie worden net zo onthaald als onze sporters met de olympische spelen toch!
    heb net de afsluiting gezien.geweldig.
    morgen gaan wij de vakantie vootzetten maar hopen het weekeinde weer in twente te zijn tot dan.xxxxxxsjes van papa en mama

• 25 Augustus 2008 - 18:27

Martine:

hee juul!

Het klinkt allemaal super hoor, niet te geloven wat jullie allemaal zien en meemaken. We zijn jaloers hier (ik spreek maar even voor iedereen geloof ik)...helemaal gaaf! Super vette vakantie nog ff en ik zie jullie a.s. maandag alweer!

liefs en kus tien